mandag 5. oktober 2009

Bil jeg vil ha..

Tenk denne bilen kunne jeg tenke mig...

4 kommentarer:

  1. Var jammen en flott bil:)
    Kan du sende meg mail på miriamhobby@gmail.com

    SvarSlett
  2. Så herig blogg dette var!Legger meg til som følger jeg!Godt nytt år!
    Janne

    SvarSlett
  3. Heisann, havnet her via Jannes hobbykrok. Flotte troll du lager, selv har jeg bare laget ett lite troll. Syns det tok en evighet før jeg fikk til ansiktet. Men øvelse gjør vel mester... For en fantastisk huske du har laget! Den var utrolig flott! Slenger meg som følger jeg og. Godt nyttår!
    Yvonne

    SvarSlett
  4. Hei på deg!

    Takk for hilsen hos meg.De salt og pepper bøssene er kjøpt hos en gullsmed her jeg bor.Stikk innom å se der du bor,kanskje du finner noe liknende;)

    Ha en fin søndag!C

    SvarSlett